پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215496
آنان که مخالف شوراي نگهبان‌اند، تنها به منافع خود مي‌انديشند/ شوراي نگهبان در مقابل چپاول ارزش‌هاي اسلامي ايستاده است
تاریخ انتشار : 1395/04/26 08:32:46
نمایش : 943
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اينکه برخي به مخالفت با شوراي نگهبان برمي‌خيزند تنها به دليل آن است که اين افراد منافع خود را درخطر مي‌بينند و از همين رو با آن مخالفت مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري، در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلاي بزرگ اين شهر برگزار شد اظهار کرد: شوراي نگهبان قانون اساسي شاهکار نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي با بيان اينکه شوراي نگهبان مسئوليت خطير و سنگيني در صيانت از اسلاميت نظام و قانون اساسي را بر عهده دارد تأکيد کرد: اين شورا در تاريخ ۲۶ تير ۵۹ بافرمان امام خمين (ره) کار خود را آغاز کرد و تا به امروز همواره شاهد اقدامات خوبي در آن بوده‌اي و هرگز در انجام وظايف خود کوتاهي نداشته است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري بيان داشت: اينکه برخي به مخالفت با شوراي نگهبان برمي‌خيزند تنها به دليل آن است که اين افراد منافع خود را درخطر مي‌بينند و از همين رو با آن مخالفت مي‌کنند.

نکونام تخريب شوراي نگهبان را اقدامي دانست که از سوي افراد منفعت‌طلب اتفاق مي‌افتد و افزود: اين شورا در مقابل کساني دستاوردها و ارزش‌هاي اسلامي را مورد چپاول قرار داده‌اند ايستاده است و شاخص مهم و اساسي اين شورا همين است.

امام جمعه شهرکرد تأکيد کرد: در بحث حقوق‌هاي نجومي بايد مسئولان برخورد جدي داشته باشند و تلاش کنند اموال رفته و برداشته شده از بيت‌المال را بازگردانند.

وي با اشاره به اينکه تعداد افرادي که در جريان حقوق‌هاي نجومي به بيت‌المال دست‌درازي کردند اندک است تأکيد کرد: اما بايد همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند با اين افراد از راه قانون برخورد شود.

نکونام خاطرنشان کرد: راه برقراري عدالت در جامعه را برخورد با حقوق‌هاي نجومي عنوان و افزود: اگر با اين موضوع و بحث به اين مهمي برخورد نشود اشرافي گري در جامعه به راه افتاده اختلاف طبقاتي زياد مي‌شود که اين آفت نظام اسلامي است.

نکونام يادآور شد: پيگيري مسئله حقوق‌هاي نجومي نبايد مقطعي، سياسي و براي منفعت‌طلبي و به دست آوردن دل برخي از افراد باشد، بلکه بايد به‌منظور مبارزه با اين نوع از معضلات و تجاوزها در جامعه صورت گيرد.

نمانده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به به ششم شوال سالروز رحلت آيت‌الله ابوالقاسم دهکردي بيان داشت: آيت‌الله دهکردي استادي بزرگ و معلم فرزانه در کل کشور است و شخصيت اين عالم بزرگوار همواره در جهان اسلام مطرح است
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html